Snart kan jag äntligen

Glamoroza ox

Trådstartare
sova på mage igen :bump::bump::bump:

Bästa sovställningen är ju så klart på mage.
Och flera månader har gått utan att jag kunnat göra det:(
Först var magen i vägen, nu är det två tuttar som sitter i vägen :mad:
Men SNART ! Jag ser ljuset i tunneln :banana:
 
Sv: Snart kan jag äntligen

Akta er för att sova för mycket på magen bara. Kan orsaka nackbesvär om det blir en vana. Då kotorna ligger vridna. Ska man ligga på mage bör man ha ett hål för huvudet som massagebänkarna så nacken ligger rakt. och en massagebänk tror jag inte ni sover eller skulle ilja sova på :) Bara ett tips.
 
Sv: Snart kan jag äntligen

Akta er för att sova för mycket på magen bara. Kan orsaka nackbesvär om det blir en vana. Då kotorna ligger vridna. Ska man ligga på mage bör man ha ett hål för huvudet som massagebänkarna så nacken ligger rakt. och en massagebänk tror jag inte ni sover eller skulle ilja sova på :) Bara ett tips.

Jaha *uppgiven suck*
Visste väl att det skulle finnas någon hake :angel:
Allt som är gott/roligt/skönt är "dåligt" för oss, som godis/kakor & annat gott.:)

Ville faktiskt ha en massagebänk att sova på flera ggr under graviditeten. En variant med hål för mage & ansikte :D
Hade inte sagt nej till om en egen massör hade ingått :p
 
Sv: Snart kan jag äntligen

Jaha *uppgiven suck*
Visste väl att det skulle finnas någon hake :angel:
Allt som är gott/roligt/skönt är "dåligt" för oss, som godis/kakor & annat gott.:)

Ville faktiskt ha en massagebänk att sova på flera ggr under graviditeten. En variant med hål för mage & ansikte :D
Hade inte sagt nej till om en egen massör hade ingått :p

Haha, förstår att du inte hade tackat nej till det :P
 
Sv: Snart kan jag äntligen

Jag med..... har också ett par Dolly Parton tuttar som är något i vägen men det går ändå att sova på magen. Visst är det underbart!

Sen fick jag så ont sista 10 veckorna av min graviditet att jag bara kunde sova på vä sida. Vilket resulterade i många nätter i soffan tittandes på vad som helst på TV bara natten skulle vara över. Så jag är glad över att få min kropp tillbaka.

Och min man tyckte bebis var jobbig när hon skrek en timme på natten. Jag trodde jag skulle klappa till honom. Det var väl ingenting mot att vara gravid och inte kunna sova ordentligt på flera månader. Morr!
 
Sv: Snart kan jag äntligen

Jag med..... har också ett par Dolly Parton tuttar som är något i vägen men det går ändå att sova på magen. Visst är det underbart!

Sen fick jag så ont sista 10 veckorna av min graviditet att jag bara kunde sova på vä sida. Vilket resulterade i många nätter i soffan tittandes på vad som helst på TV bara natten skulle vara över. Så jag är glad över att få min kropp tillbaka.

Och min man tyckte bebis var jobbig när hon skrek en timme på natten. Jag trodde jag skulle klappa till honom. Det var väl ingenting mot att vara gravid och inte kunna sova ordentligt på flera månader. Morr!

Om ni ska skaffa fler barn så kanske han ska vara gravid nästa gång så han vet hur det känns :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
866
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 033
Senast: monster1
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 545
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp