Snart är det dax..

K

Karamella

...för Busan att föda. Tror det kommer bli 3-4 ungar :love: Hoppas bara allt går bra :crazy: :)

busan.jpg

Ja, hon är så härlig! Hon är cream/creamagouti :love:

Pappan heter Tricco och är Tort'n white.

Här kommer bild på honom

tricco.jpg

P.s han är till salu... ;)

Vilken snygging! ;) Mina tjejer skulle säkerligen bli alldeles till sig i trasorna över lite herrsällskap, dock ska ingen av dem få några bebisar (för gamla båda två) så det är nog ingen toppenidé. ;)

Vad kan man vänta sig för färger på bebisarna av den kombinationen? *okunnig*

Det är väldigt svårt att säga. Detta är en petkull och det enda jag vet är att Busans mamma är teddy choklad/white. Vet inget om Triccos bakgrund då han kommer från ett omplaceringshem. Men både Busan och Tricco har superbra temperament! Busan är en riktig pussgurka och slickar ofta på händerna när man gosar med henne :love:

I Triccos förra kull som han fick med en self creamhona blev det:

1. Golden med en liten vit stjärna i pannan
2. Black / golden
3. Black / golden / white
4. Golden / white

Tyvärr var alla dödfödda och mamman dog några dagar senare :cry:

Nej vad tråkigt! :( Noras mamma dog i toxikos för några månader sen, vet dock inte hur det gick med ungarna.

Tuva är likadan, slickar också på fingrarna och smakar på naglarna när man pysslar med henne. Nora kryper hellre upp och lägger sig vid halsen, under håret och kuttrar. :love:

Ååå denna långa väntan! Jag bli knottrig :crazy: :angel: :smirk:

Här är en nytagen bild på den blivande mamman. Ungarna har karatelektion inne magen. Sparkar för fullt :love: :banana:

e0148546.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 231
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
6
· Visningar
533
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Rugge
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17