Snälla Gunnar

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

WithoutFaith

Kan du kolla upp ip på användaren JWNÖRD och bekräfta för Sorbe, Jfrelin, Mysko och alla andra som anklagar mig för att vara denne och hoppa på Sorbe för jag har inte gjort ett skit då jag starkt ogillar denna falska anklagelse.

Antar att det är du som kan göra detta?

För övrigt undrar jag varför jag får varningar som iggar men den som svartmålar går ovarnad (kan ta svaret privat om så önskas)

mvh WF

Sv: Snälla Gunnar

Skicka PM med länkar till ställen där en användare beter sig illa så skall jag se om jag anser det vara över gränsen. Håll sedan gärna koll på vem du lånar ut din dator till.

Inte lånat ut dator. Sitter hemma vid egen dator där bara jag har tillgång.

Någon har städat tråden redan.

Ingen kan nog komma fram till något. Det kan vara du som gjort det och bara suttit vid en annan data i ditt hem fast att du säger att du inte har tillgång till ngn annan... Det kan vara någon annan.

Men det är det att det är du och love*laika som vet mest om mig här på buke och det är ju rätt lätt att räkna ut om man tänker...

Vi har bara en dator och den satt jag själv vid hela tiden och skrev inlägg själv och svarade på trådar. Så ge upp okej?
Jag har inte skrivit ett skit om dig eller hängt ut dig som person och det vet du. Medans du ända sen i höstas varit på mig som fan och hoppat på mig i trådar så snälla lägg ner?

Och jag har bättre saker för mig än att hänga ut dig för jag bryr mig inte om dig.

(och jag svarar i vilken tråd jag vill för detta är ett fritt forum)

Senast ändrad av en moderator:

Ursäkta mig, men det är ju inte svårt för någon användare av buke att "veta" saker om andra användare :smirk: Det är ju lätt gjort att kolla tidigare inlägg :cool:

Men det där såg man att det var skrivet av ngn som vet vem jag är IRL. Iof stämde bara en sak av det h*n skrev, att jag inte äger en häst som jag aldrig påstått.

Har inte suttit o råkollat sorbes inlägg men vad jag har sett så har hon inte skrivit hälften av det där ens, eftersom allt inte stämmer.

Kanske är nån från din ridskola då? Vad vet jag.. Enda jag vet är att det inte är jag för jag är inte sådan.

Jag skall ge er en månad att fundera på detta och kanske ta det privat utanför forumet framöver.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka