Snabbmenyn?

Acses

Trådstartare
Nu får ni snälla ursäkta om det redan finns en tråd, eller om jag är i fel forum, eller vad det nu kan tänkas vara som kan gå galet.

Men... Snabbmenyn som fanns till vänster där man kunde nå alla forum.. vart har den tagit vägen? Är det bara för mig den är borta?

Hoppas jag inte dubbelpostar nu, det har tagit mig ett helt dygn att hitta Buke-falos hjälp utan snabbmenyn. :crazy:

Sv: Snabbmenyn?

Du har nog råkat förminska menyn ;)

Finns en pil längst till vänster på buke, där det står meny med liten text. Tryck på den, så ska menyn vara normal igen :)

Men Jesus. :eek: TACK! :bow:

Jag har vart helt utom mig och inte hittat ett jota sedan i går eller förgårr. :o

Shit happens! :D Har aldrig påstått att jag är speciellt... smart alla gånger, och nu när jag tänker för två kan det bara sluta illa. :rofl:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: Wingates
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar