Snabbfråga

Sv: Snabbfråga

Enligt reglerna vet jag inte, mne det känns ju lite dumt. Halvlösa skor vrider sig ju lätt så de trampar in sööm i sulan. Inte så kul kanske.

Det värsta som kan hända är att den åker av så ja om du inte har en extremt ömfotad häst. Men det borde väl inte vara omöjligt att hitta nån som kan slå i några söm så den sitter istället?

Handlar tyvärr inte bara om några söm, hon ska skos på måndag och sömmen i samtliga skor är helt nedsliten.

Handlar tyvärr inte bara om några söm, hon ska skos på måndag och sömmen i samtliga skor är helt nedsliten.

Om tävlingen är på mjukt underlag och hästen har bra hovar så hade jag tagit av skorna helt. Men inte tävlat elelr ridit med lösa skor ö.h.t... Har sett såna som vridit sig riktigt illa o skadat hoven ist =/

Nej hon har ganska kass hovkvalité så någon barfotahoppning blir det inte. Jag lägger nog ner tävlingen.

Tack för alla svar!

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 941
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: tanten
·
Gravid - 1år Vi funderar på att åka på en charter i vår. Men hur gör man med bilstolar? Vi kommer ha med oss en 8 månaders och en 3,5åring. Verkar...
Svar
14
· Visningar
593
Senast: Humla
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Dyngpeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur