Snabbfråga

Bee

Trådstartare
När hästen spårar på volen går inner bak på samma linje som inner fram då?

Sv: Snabbfråga

Jag har för mig (efter att ha kollat mina egna dressyrprotokoll) att då man säger att hästen spårar menar man att den går på dubbla spår. Kanske är det så att man säger samma sak, men menar olika, men för mig går hästen på dubbla spår då den "spårar"

Sv: Snabbfråga

Jag har för mig (efter att ha kollat mina egna dressyrprotokoll) att då man säger att hästen spårar menar man att den går på dubbla spår. Kanske är det så att man säger samma sak, men menar olika, men för mig går hästen på dubbla spår då den "spårar"

Tvärtom. Om hästen spårar går den rätt, om den går på dubbla spår har du tappat något, oftast ytterbogen eller yttre bak.

Liknande trådar

Hästvård Hej, Min häst har lite sådär hovkvalite just nu och jag är lite rädd att jag kommer behöva sömma om några sömmar innan nästa skoning...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: Tsaren
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 629
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
400
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama