mandalaki Trådstartare 4 Apr 2004 #1 Nån mer än jag som tycker att Buke går snabbare nu? Det segar inte alls lika ofta. Om det beror på serverbytet eller att annonserna lades ut eller både-och vet jag inte - men mandalaki
Nån mer än jag som tycker att Buke går snabbare nu? Det segar inte alls lika ofta. Om det beror på serverbytet eller att annonserna lades ut eller både-och vet jag inte - men mandalaki
Prosit 5 Apr 2004 #3 Jag tror att annonserna stal väldigt mycket kapacitet..... för mig är det oxå MYCKET snabbare nu. Jag tackar o tar emot
Jag tror att annonserna stal väldigt mycket kapacitet..... för mig är det oxå MYCKET snabbare nu. Jag tackar o tar emot
Fraggel_Tess 5 Apr 2004 #4 Jag har också märkt det. Det är aldrig det krångel som var för ett tag sedan!
Freyr 5 Apr 2004 #5 Buke flyter mycket bättre nu. Ett tag var det ju så segt att man hann städa hela lägenheten i väntan på en sida. /Malin
Buke flyter mycket bättre nu. Ett tag var det ju så segt att man hann städa hela lägenheten i väntan på en sida. /Malin
B Bia 16 Apr 2004 #12 Det stämmer, högst sällan det segar nu.. tror att flytten av annonserna bidrog till det, man tackar och
Det stämmer, högst sällan det segar nu.. tror att flytten av annonserna bidrog till det, man tackar och