MidnightSoul
Trådstartare
Finns det någon som uppskattar dessa smörklumbar man brukar som oftast få om man köper en färdig macka? Spelar ingen roll om det är fick eller från Ica.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon som uppskattar dessa smörklumbar man brukar som oftast få om man köper en färdig macka? Spelar ingen roll om det är fick eller från Ica.
Men vad i hela friden
Gjord av någon som är trött på sitt jobbMen vad i hela friden
Hatar grönsaker på färdiga mackor med ost oavset vad för grönsak det är, osten är halvt uppblött gägig äcklig sörjaSmörklumpar är verkligen så otroligt äckligt! Det är det, och gurka på svettig ost som gör att jag nästan aldrig vågar köpa en färdig macka, elelr ens ta emot en smörgås någon annan har gjort.. Det kan verkligen få mig att kräkas.
Liksom den där bilden där man kan se tandavtrycken av ett bett genom en tjock slabba smör eller margarin.
Jag tycker det är lite märkligt att de lyckas med det när de gör smörgåsar på löpande band faktiskt - gör man det är ju smöret så mjukt att det borde bli en utsmetad liten rand istället?
Hatar grönsaker på färdiga mackor med ost oavset vad för grönsak det är, osten är halvt uppblött gägig äcklig sörja![]()
Så jäkla sant, har gett mig själv mardrömmar i natt tror jagDet är väldigt sant! Ostmackor går i princip inte göra så att de håller sig med grönsaker, men det är just den där slemmiga kombinationen med gurkan som har satt sig.
Någon gång som barn försökte jag nog rädda situationen genom att lyfta bort den sladdriga gurkan, men allt som händer är att två blekdegiga ostcirklar stirrar tillbaka upp på en där gurkan legat. Jag får ståpäls vid bara tanken!
Och så gärna en smörslabba under det!![]()
Verkligen. Det var nog det mest oengagerande nånsin.Gjord av någon som är trött på sitt jobb![]()
Nästan lite imponerande att man kan smöra så illa dockBlev inte imponerad![]()
När jag var barn kallade jag det löggen ost och älskade det!Men vad är det jag ser, hur kan ni dissa svettig ost?!Sjukt gott ju!
![]()