Koppen

Trådstartare
Har letat efter info om smilies men hittar inget så jag skapar en egen tråd. Jag undrar om det går att infoga egna smilies och hur man gör isåfall.

Sv: Smilies?

Det går alldeles utmärkt att infoga egna smiliesar. Gör på samma sätt som när du infogar en bild.

Högerklicka på din smile, välj egenskaper, markera adressen och kopiera den.
Klistra in länken i textrutan

Ex: http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-046.gif

Markera texten och tryck på "pratbubblan" så att du får [ QUOTE ] [/ QUOTE ]på varje sida om länktexten. Sedan tar du bort QUOTE och skriver IMG i stället.

Av min exempellänk blir det då:
action-smiley-046.gif

Tack för att du förklarar så enkelt :love:

Du har inte funderat på en karriär som översättare av instruktionsböcker/blad? :idea:

Tack så mycket :)

Nja jag har inte riktigt tänkt i de banorna att bli översättare av krångliga instruktioner ;)

Gnist skrev:
Det går alldeles utmärkt att infoga egna smiliesar. Gör på samma sätt som när du infogar en bild.

Högerklicka på din smile, välj egenskaper, markera adressen och kopiera den.
Klistra in länken i textrutan

Ex: http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-046.gif

Markera texten och tryck på "pratbubblan" så att du får [ QUOTE ] [/ QUOTE ]på varje sida om länktexten. Sedan tar du bort QUOTE och skriver IMG i stället.

Av min exempellänk blir det då:
action-smiley-046.gif
Eller så gör man som ovan, fast markerar texten och trycker på ikonen till vänster om pratbubblan:
insertimage.gif

som betyder : Insert image, dvs infoga bild. Då behöver du inte trycka på Quote och radera för att sen skriva IMG i klamrarna...

Prosit skrev:
Eller så gör man som ovan, fast markerar texten och trycker på ikonen till vänster om pratbubblan:
insertimage.gif

som betyder : Insert image, dvs infoga bild. Då behöver du inte trycka på Quote och radera för att sen skriva IMG i klamrarna...
:idea: :bow:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 369
Senast: Fetaost
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 942
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama