Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Mina" smileysar har bytt plats flera gånger senaste året, mycket irriterande och förvirrande...
Har däremot inte sett till några hockeyspelare.
va?!YEESS!!! Det är fler än jag som haft samma problem alltså. Mina smileysar skiftar plats med varandra - love-smileyn och smirken och har varit inblandade i skifteshysterin. Hockeyspelaren har jag sett - en galning med stor hjälm som hivar iväg slagskott. Ett litet troll som visade sig vara FeatherClouds avatar också. FeatherCloud fick istället min avatar som sin avatar, mycket spejsat och schizofrent det kändes...
Oj, då har säkert samma sak som hände Silverstol för ett tag sedan (bilden med Paris Hilton/Nicole Richie) hänt mig med, för jag ser en ishockeyspelande smiley istället för den vanliga, rodnande...
Edit: Men nu är det som vanligt igen, konstigt!
Svårt att säga, men jag tror det har att göra med skicket på datorn. Jag har bara haft de här problemen på FireFox på macen, ingen annanstans, och macen mår inte bra just nu tror jag.
Tyvärr är det bara FireFox som buke funkar ok på på macen så jag får väl ta den smällen med bilderna och vara försiktig med att tolka t ex smirkarna negativt - de kan ju vara love-isar egentligen...
Ibland kan problem med att fel bilder visas bero på att webbläsaren har cache:at en bild tidigare och när samma filnamn begärs igen hämtas den gamla bilden ur cachen.
Det hände min sambo. En opassande snuskbild dök upp på idg.se där det egentligen skulle vara en bild från artikeln