Smileysarna

aiquen

Trådstartare
Vad har hänt med dem?
Var kommer den här :o ifrån? Och varför har de andra bytt plats?

/aiquen - förvirrad

Sv: Smileysarna

Oj, då har säkert samma sak som hände Silverstol för ett tag sedan (bilden med Paris Hilton/Nicole Richie) hänt mig med, för jag ser en ishockeyspelande smiley istället för den vanliga, rodnande... :crazy:

Edit: Men nu är det som vanligt igen, konstigt!

YEESS!!! Det är fler än jag som haft samma problem alltså. Mina smileysar skiftar plats med varandra - love-smileyn och smirken och :D har varit inblandade i skifteshysterin. Hockeyspelaren har jag sett - en galning med stor hjälm som hivar iväg slagskott. Ett litet troll som visade sig vara FeatherClouds avatar också. FeatherCloud fick istället min avatar som sin avatar, mycket spejsat och schizofrent det kändes... :crazy:

Någon hockeyspelande smiley har jag inte råkat ut för, men väl avatarer som bytt plats med varandra. En annan sak som hände idag när jag skulle kolla på en användares profil, var att jag hamnade hos en helt annan användare än den jag klickade på.

Forumet löper amok!:eek:

hah då var de tinte jag som var vilse i pannkakan när domino helt plötsligt hade nån annans (vem som nu brukar ha den:o ) zebra som avatar:rofl:
Fast mina smileysar håller sig iordning än så länge

"Mina" smileysar har bytt plats flera gånger senaste året, mycket irriterande och förvirrande...:cool:

Har däremot inte sett till några hockeyspelare.:angel:

Nästan så här, saknas bara slagskottet:
b010.gif

YEESS!!! Det är fler än jag som haft samma problem alltså. Mina smileysar skiftar plats med varandra - love-smileyn och smirken och :D har varit inblandade i skifteshysterin. Hockeyspelaren har jag sett - en galning med stor hjälm som hivar iväg slagskott. Ett litet troll som visade sig vara FeatherClouds avatar också. FeatherCloud fick istället min avatar som sin avatar, mycket spejsat och schizofrent det kändes... :crazy:
va?! :eek: :rofl:
gud vad skumt, det har jag inte märkt nåt av! :o :D

nån som kan svara på varför det blir så för en del?

Oj, då har säkert samma sak som hände Silverstol för ett tag sedan (bilden med Paris Hilton/Nicole Richie) hänt mig med, för jag ser en ishockeyspelande smiley istället för den vanliga, rodnande... :crazy:

Edit: Men nu är det som vanligt igen, konstigt!

haha, ja just ja!

woha.jpg

Och då såg ju alla andra :p förutom jag, jag såg den där jävla Paris-bilden xD

Ungefär. Tror jag skulle citera någons svar i någon tråd och såg då att den hade tagit " :p " plats i smileyrutan. Är aldrig inne på avancerad-svar annars så :p

Svårt att säga, men jag tror det har att göra med skicket på datorn. Jag har bara haft de här problemen på FireFox på macen, ingen annanstans, och macen mår inte bra just nu tror jag.

Tyvärr är det bara FireFox som buke funkar ok på på macen så jag får väl ta den smällen med bilderna och vara försiktig med att tolka t ex smirkarna negativt - de kan ju vara love-isar egentligen... :crazy:

Ibland kan problem med att fel bilder visas bero på att webbläsaren har cache:at en bild tidigare och när samma filnamn begärs igen hämtas den gamla bilden ur cachen.
Det hände min sambo. En opassande snuskbild dök upp på idg.se där det egentligen skulle vara en bild från artikeln :D

Svårt att säga, men jag tror det har att göra med skicket på datorn. Jag har bara haft de här problemen på FireFox på macen, ingen annanstans, och macen mår inte bra just nu tror jag.

Tyvärr är det bara FireFox som buke funkar ok på på macen så jag får väl ta den smällen med bilderna och vara försiktig med att tolka t ex smirkarna negativt - de kan ju vara love-isar egentligen... :crazy:

Använder Opera och har fungerat bra både innan och efter:

Ibland kan problem med att fel bilder visas bero på att webbläsaren har cache:at en bild tidigare och när samma filnamn begärs igen hämtas den gamla bilden ur cachen.
Det hände min sambo. En opassande snuskbild dök upp på idg.se där det egentligen skulle vara en bild från artikeln :D

Ja, det var nog något sånt som hände då :p

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar