Smart kamera t hästtransport

Kivo

Trådstartare
Tips på smart transportkamera?! Vi ska ut på en längre tur med hästarna och vill hitta en smart modern kamera t transporten. Tänker att den smartaste lösningen kanske inte är en ”riktig” transportkamera utan övervakningskamera/bilkamera?!

Jag vill undvika fast installation och skulle helst ha en app att använda istället för en fast skärm. Någon som har tips/idéer som funkat/inte funkat?

I transporten har vi Biltemas backkamera och haft i flera år. Men de är ju fast skärm.
I fölboxen har vi använt d Link kamera med tillhörande app. Fungerade förträffligt!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag har haft uppehåll från hästeriet en tid men har nu köpt häst igen. Nu är det dags att kika på lämplig hästtransport till oss... 2
Svar
20
· Visningar
3 102
Senast: ako
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 587
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 207
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka