Smart foderförvaring

Lollsan

Trådstartare
Hej!

Jag letar smart förvaring av foder till min foderkammare.

Jag har och tycker om IKEA's plastbackar med lock som går att öppna trots att de är staplade ovanpå varandra. Dock är de en aning för små!

På en blogg såg jag en tjej som hade större men genomskinliga lådor av liknande modell, och jag tänkte "sådana vill jag ha!". Har letat ihjäl mig på ungefär hela internet känns det som.

Är det någon som vet vart man kan köpa sådana? Jag behöver hjälp från Buke! :)

/L
 
Sv: Smart foderförvaring

Har sådana ifrån IKEA men dom finns ju i olika storlekar, har dom mindre till kraftfoder och en större till betfor (lika bred som 2 av den mindre modellen) ståendes uppepå dom 2 mindre, funkar bra.
 
Sv: Smart foderförvaring

IKEA-lådorna hade behövt vara lite kraftigare för har man för tungt foder i och staplar dem på varandra så ger den under vika lite har jag märkt..
 
Sv: Smart foderförvaring

Jag har tänkt att ha dem på lagerhyllor så tyngden är inga problem, men de är större än IKEA's största modell.

Får man länka till en blogg för att visa bild?

Jag tror ju nämligen att jag hittat den perfekta plastboxen..

Den är genomskinlig, ser ut som IKEA's modell men är kantigare och större (ser ut att vara rätt mycket bredare).
 
Sv: Smart foderförvaring

jag med tar gärna ett PM;)
Varför inte fråga Bloggskrivaren var Hen fått tag på backarna :-)
 
Sv: Smart foderförvaring

jag med tar gärna ett PM;)
Varför inte fråga Bloggskrivaren var Hen fått tag på backarna :-)

Jag har frågat men inte fått något svar, finner inte heller någon mailadress typsikt nog. :/

Snart har du ett PM! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 055
Senast: NotlikeI
·
Övr. Djur Jag är så förbannat trött på alla gamla glass och kaklådor som jag just nu har djurfoder i. Visst, de fyllre sin funktion alldelels...
Svar
10
· Visningar
1 866
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp