SM i Åstorp 11-15 oktober

Sv: SM i Åstorp 11-15 oktober

Värst vad du är långt fram i planeringen;)
Mina planer är att tävla där om det inte krockar med någon annan viktig tävling.
/M

Jag kan nog säga redan nu att vi kommer att åka dit och titta. Åstorp är inte långt ifrån mig och vi brukar alltid åka dit på några tävlingar varje år. Man måste ju hålla sig uppdaterad och hämta lite inspiration!!

Jag ska göra mitt bästa för att kvala i alla fall.Hoppas att inget går snett i år!

Hände det något förra året som gjorde att du inte kom med? (jag har nog missat det i såfall)
Lycka till iallafall!!

Ja, jag klantade till det lite...På en tävling körde jag fel väg i dressyren TVÅ gånger!! Då det hände alldeles i början kan ni ju räkna ut hur resten av det programmet blev....LITE okoncentrerat!
På en annan tävling så gick allt fint och maraton kalas tills vi kom till näst sista hindret där vi välte i vattenhindret. Sååå typiskt!
Måste skärpa oss i år!

Jag ska ju iaf titta!:bump:
Alltid lika kul med stora tävlingar!:banana: Se dom riktiga proffsen köra! :D

Full koncentration bara, kör på säkerhet!! En här uppe som tänkte fara ner förra året men på precisionen kör han en rak fin väg från port 5 (tror jag det var) till port 13!!! Snacka om att gräma sig... Håller tummarna för er!!

Själv kommer jag ju! Tar första tävlingen (någonsin) lätt klass, sen två msv så är vi med! haha :rofl: Någon som tror på oss?? Nej men jag vill åka och titta i alla fall!

Du kan nog ge din häst något år med lättklass och ev någon msv. Du skall ju ha honom länge och det är bättre att han hinner få en bra utbildning i lagom takt än att rusa iväg. Men det tror jag oxså att du har tänkt.
/M

Hehe...joo. Jag var lite lätt ironisk!

målet är givetvis att vara med, men det kan hända så otroligt mycket innan, hästarna måste vara pigga å krya:)
Men vi har inte missat ett SM nu på flera år ( missade SM 95 eller 96 då vår häst bröt benet på någon tävling innan).
annars har vi nog varit med på de flesta=)

Lika kul varje gång, eller ja, roligare om när man vinner förstås!
//Team A.

Liknande trådar

Övr. Hund Skapar ny tråd så vi inte tar över uppdateringstråden. Idag går semifinalen, de 30 bästa från fredagen går idag en internationell bana...
2
Svar
37
· Visningar
3 396
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 11-åriga Thilde Söderberg från Vintrosa, utanför Örebro, började tävla för tre år sedan. Redan då var siktet inställt på SM och snart...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är en 15 årig tjej som så gärna skulle kunna tänka mig o tävla på högre nivå i framtiden! Just nu har jag en lovande ponny...
Svar
16
· Visningar
1 871
Senast: Shaggy
·
Hundträning Första start är kl 08:30, totalt är det 15 ekipage som ska gå den stora internationella finalbanan med dubbelhämt (2 olika flockar med...
Svar
6
· Visningar
1 265
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter