Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kan nog säga redan nu att vi kommer att åka dit och titta. Åstorp är inte långt ifrån mig och vi brukar alltid åka dit på några tävlingar varje år. Man måste ju hålla sig uppdaterad och hämta lite inspiration!!
Ja, jag klantade till det lite...På en tävling körde jag fel väg i dressyren TVÅ gånger!! Då det hände alldeles i början kan ni ju räkna ut hur resten av det programmet blev....LITE okoncentrerat!
På en annan tävling så gick allt fint och maraton kalas tills vi kom till näst sista hindret där vi välte i vattenhindret. Sååå typiskt!
Måste skärpa oss i år!
Full koncentration bara, kör på säkerhet!! En här uppe som tänkte fara ner förra året men på precisionen kör han en rak fin väg från port 5 (tror jag det var) till port 13!!! Snacka om att gräma sig... Håller tummarna för er!!
Själv kommer jag ju! Tar första tävlingen (någonsin) lätt klass, sen två msv så är vi med! haha Någon som tror på oss?? Nej men jag vill åka och titta i alla fall!
Du kan nog ge din häst något år med lättklass och ev någon msv. Du skall ju ha honom länge och det är bättre att han hinner få en bra utbildning i lagom takt än att rusa iväg. Men det tror jag oxså att du har tänkt.
/M
målet är givetvis att vara med, men det kan hända så otroligt mycket innan, hästarna måste vara pigga å krya
Men vi har inte missat ett SM nu på flera år ( missade SM 95 eller 96 då vår häst bröt benet på någon tävling innan).
annars har vi nog varit med på de flesta=)
Lika kul varje gång, eller ja, roligare om när man vinner förstås!
//Team A.
Hästmänniskan
Hejsan! Jag är en 15 årig tjej som så gärna skulle kunna tänka mig o tävla på högre nivå i framtiden! Just nu har jag en lovande ponny...
Hundavel & Ras Jo jag har varit i kontakt med den uppfödaren och de vet att vi väntar valp från den första kullen , vi skulle höra av oss om de inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.