JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
SM-brons till Ridklubbens Anna Hästbacka – bara ett tidsfel ifrån omhoppning om guldet
Moderator
Hästnyheter
Västerljungstjejen Anna Hästbacka plockade hem ett brons på sitt första SM, en prestation som borde ha gjort henne glad, men... – Det...
Hästnyheter
Anna Hästbacka från Södertälje Ridklubb har på sin häst Tintin's Leetizia nått SM-final i Children på SM i hästhoppning som går av...
Hästnyheter
Anna Hästbacka från Västerljung fortsätter att skörda fina framgångar. Under söndagen slutade hon trea i Suxbox Ponny Cup på Elmia...
Hästnyheter
Det svenska laget gick inte vidare till final i Dutch Youngster Festival. Men för Södertälje Ridklubbs Anna Hästbacka var...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 517
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 772
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 506
Djur
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag uppfattade det som att du inte tyckte det var relevant hur hästen betedde sig under kontrollen?
Att det inte beaktas idag, det vet...
Fiador
7 minuter sedan
Svar: 265
Visningar: 13 788
Grenar
Bygga muskler på ung häst
Ridning Skritta i backar är super om du har tillgång till det. Ut och promenera för hand i backar och off road så att han får lyfta på benen...
CFrisk
11 minuter sedan
Födda 2022
Avel Andra gången på löshoppning på bortaplan och första gången efter en lite längre transportresa (50 minuter).
Sååå duktig och jag är så...
Esswe
16 minuter sedan
Svar: 526
Visningar: 76 444
Avel