slutet är nära... :(

Gilette

Trådstartare
Nu har vi börjat planera avlivningen...
Vet inte hur länge till han kommer att finnas hos oss.
Orkar verkligen inte med det här...Vill bara gå och lägga mig och dö...5000-10 000 är utlagt på olika mediciner och vård och i nuläget mår han ganska "bra", fast han hade hjärtsvikt för några veckor sen, och orkar nästan ingenting. Jag har försummat honom så mkt senaste måanderna...knappt brytt mig om honom ngnting och det gör allting ännu värre.
Han kan leva till efter sommaren - inte mer, men han kan lika gärna dö nästa vecka...
Hur ska jag klara av att mista honom...:cry:
Han är min bästa vän...
(var bara tvungen att skriva om min sorg)

Sv: slutet är nära... :(

stackare, det är aldrig lätt att mista djur :( och ännu svårare att ta beslutet, men du kommer att göra det som är bäst för din hund, ge honom en fin sista vecka, umgås med honom och gör honom glad. visa hur mycket du tycker om honom..

var stark *kram*

Jag gråter med dig, vet vad du går igenom. Det är nåt man måste gå igenom till slut.

Stor kram

ja tyvärr är det ju så....men vet inte hur jag ska klara det....:cry:
kommer bryta ihop totalt...

Gilette skrev:
ja tyvärr är det ju så....men vet inte hur jag ska klara det....:cry:
kommer bryta ihop totalt...

Man klarar det för att man helt enkelt måste. Man är starkare än man tror. Och det är tillåtet att bryta ihop...

Tänker på dig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 191
Senast: Yrsel
·
Hästmänniskan Nu kommer alla tro att det handlar om avlivning, men så är inte fallet. För ett år sedan ganska exakt så kastade jag ut min sambo...
2
Svar
33
· Visningar
4 457
Senast: Gimlan
·
Hästvård När man söker på internet efter fång och hovbensrotation så finner man oftast tråkiga historier som många gånger slutar med att hästen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 968
Senast: Korven
·
Hästvård Står med det svåraste valet som finns nu med min häst. Halva jag känner att det är bäst att avliva, andra halvan vill låta henne leva...
2
Svar
32
· Visningar
5 191
Senast: Vita_N_6520
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar