sluta med p-piller

L

Love_energy

Ska får min katt dräktig och undrar hur lång tid innan man ska sluta med p-pillerna på henne?

Sv: sluta med p-piller

Hur långt innan är svårt och säga eftersom du inte har en aning om när parning kommer bli. Eller snarare när hon kommer löpa.
Många parar på första löpet, endel säger att man ska vänta. Väntar man så finns risken att det tar flera månader innan nästa löp. Det första brukar komma efter nån/några veckor, men katter har en förmåga att aldrig löpa när dom "ska".

Sen beror ju parningen på hur du har det. Så du inte parar så hon ska föda när du inte har möjlighet att vara ledig osv.

Sv: sluta med p-piller

Det är jätte olika, min ena honkatt började inte löpa förrän efter ett halvår (efter att jag slutat med p-piller) och den andra körde igång nästan dagen efter hon skulle haft sitt piller.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama