calm
Trådstartare
Är det någon här som har erfarenhet av utslagen framtand? Jag upptäckte att min 6-åriga vovve plötsligt saknar en framtand, och vid noggrann genomgång av bilder o filmer har jag konstaterat att det kan ha hänt för en upp till en månad sen. Just nu har vår veterinärklinik semesterstängt, så vi väntar lite med att boka tid för detta. Jag skulle ändå vilja få ett hum om vad man brukar göra. Blir det sövning och öppna för att se om det finns rot kvar? Så blev det när han slog ut en kindtand som valp. Är det ens sannolikt att det finns rot kvar när det är en av de små framtänderna?
Jag kan inte se någon rest av tanden, och ytan där den satt är läkt. Han är ganska besvärlig med att få munnen uppbänd så jag har stuckit in ett finger och känt bakom framtänderna och tycker att jag känner en liten bula bakom där tanden satt.
Jag kan inte se någon rest av tanden, och ytan där den satt är läkt. Han är ganska besvärlig med att få munnen uppbänd så jag har stuckit in ett finger och känt bakom framtänderna och tycker att jag känner en liten bula bakom där tanden satt.