Skydd i terrängen?

S

Shamrock

Vad har ni för skydd när ni tränar och tävlar terräng? Andvänder ni boots också?

Sv: Skydd i terrängen?

Shamrock skrev:
Vad har ni för skydd när ni tränar och tävlar terräng? Andvänder ni boots också?

Jag har NEW skydd runt om och boots på frambenen.

NEW lightweight runt om + boots fram

NEW-skydd... vart köper man dom ? ca pris?

Okej ! Tack så mycket !

Men ojojoj vad dyra dom var! :O

www.picassoforhorses.se har super bra skydd. Vi beställde men dom var förstora. Sitter jättebra, och jag inte tänka mig att dom skulle åka av eller något. En stålskena baktill också. Inte så jättedyra heller, för att vara fälttävlansskydd :smirk:
Jag har alltid skydd runt om, och boots både fram och bak för att skydda mot slag och tramp (har en lite oförsiktig häst). :crazy:

JAg brukar ha senskydd (ibland med elastiska lindor med tunn padd under) och boots ifram. Ibak har jag höga bakskydd! :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige slutar sexa i lagtävlingen i fälttävlan. Men det hade kunnat sluta med brons – om det inte varit för straffet i gårdagens...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Marvin
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka