Skulle vilja veta allt om unghästar...

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Miss Princess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 063
M

Miss Princess

Om någon vet någon hemsida som detr står om unghästar om får ni gärna tipsa mig. JAg sa skriva ett arvete och vill veta ALLT! :)

Sv: Skulle vilja veta allt om unghästar...

Man skulle kunna skriva en bok tjock som lagboken och ändå inte få med allt.
Dessutom så vill nog moderatorerna att diskussionen sköts här, inte bara genom att lägga ut länkar.

Det är lättare om du skriver ner konkreta frågor att svara på.:)

Sv: Skulle vilja veta allt om unghästar...

Man skulle kunna skriva en bok tjock som lagboken och ändå inte få med allt.
Dessutom så vill nog moderatorerna att diskussionen sköts här, inte bara genom att lägga ut länkar.

Det är lättare om du skriver ner konkreta frågor att svara på.:)

Jobbigt.. hihi Jag vill ju veta så mycket som möjigt. Men inridning av unghästar vill jag veta om. Hur man går tillväga. Sedan funderade jag påd et där med kvalitetesbedömningar. Det är väl något som är rätt så viktigt när det gäller unga hästar? VArt kan man få tag på info om det?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
416
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: hastflicka
·
Foder & Strö Vill börja ge min pålle pre- och probiotika och min equiterapeut tipsade om Probihorse Vital. Men läser att den inte får ligga i blöt...
Svar
12
· Visningar
923
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 735
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?