Skriv på för lika villkor för ridsporten!

Sv: Skriv på för lika villkor för ridsporten!

Den här länken borde alltid ligga övers bland nyheterna och blinka så att den syns. :bump:

Vi är många på buke som tillsammans kan vara med och påverka. Själv jobbar jag på ett ganska litet företag där vi får 500:-/år till friskvård. Det räcker inte långt men det hade varit kul om jag hade kunnat använda det till min ridning, mer friskvårdande är svårt att hitta. Som det är nu använder jag pengarna till 1,5 massage/år men det som håller mig i form och på bra humör är arbetet med hästarna.

Sv: Skriv på för lika villkor för ridsporten!

JA!!! Nåla den nu!!!:idea::bump:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 501
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsport har bett alla våra riksdagspartier - samt Fi - att skriva en debattartikel om vad de vill göra för svensk ridsport. I dag har...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 055
Senast: sorbifolia
·
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka