Skräckfilm?

fejko

Trådstartare
Vilken är bäst? Den amerikanska filmen "The Ring" eller det japanska originalet "Ringu"?

Jag brukar normalt undantagslöst välja östasiatiska original framför amerikanska remakes, men i Ringu-fallet tycker jag faktiskt att remaken är "bättre", även om ingen är någon höjdare. Hoppade inte till eller tyckte det var obehagligt en enda gång under originalet.

Jag brukar normalt undantagslöst välja östasiatiska original framför amerikanska remakes, men i Ringu-fallet tycker jag faktiskt att remaken är "bättre", även om ingen är någon höjdare. Hoppade inte till eller tyckte det var obehagligt en enda gång under originalet.

Haha, jag blev skiträdd så efter bion gick jag och lade mig hos mamma för att kunna sova:D

Liknande trådar

Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 480
Senast: Enya
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka