Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som rider galoppörer, vad använder ni för skor när ni träningsrider hästarna? jag ska börja jobba med galoppörer utomlands och måste köpa nya ridskor...men jag har ingen aning om vilken sort som är bäst...
Menar du skor på dej eller hästen??
Jag antar att du menar på ryttaren, jag använder Light rider och det funkar skitbra för mej. Goa att gå i och att rida i, ger inte så mkt stöd men det funkar.
mountain horse kängor + shortshaps.
även ridit både i mina höga kusten stövlar (funka ok) o mina läderstövlar (vilket inte var nån höjdare, de ska ridas dressyr i. punkt slut)
Har både ett par jodphurs och ett par lite grövre stallkängor av märket Dafna, som också visserligen går att rida i...
Jag tänkte slippa dra med mig båda paren skor, men vilket är bättre att ta? jag ska ju jobba en massa i stallet också...inte bara rida
Jag har testat många olika skor/stövlar och jag tycker att det bästa är korta små ridstövlar med bra klack. Man kan ha dom under ett par jeans, funkar perfekt som stöd
Jag rider me Ariat skor o läderskaft, läderskaft som är lite kortare, fungerar perfekt! O skorna har gelesula o e helt underbara att både gå, jobba o rida i !! Ger Jättre bra stöd, jag är frälst
Jag köpte min i England när jag bodde o jobbade där, men jag vet att dom finns o köpa i Sverige! Har sett dom på annons flera gånger! Vet dock inte exakt köpställe, men d går nog o hitta här via nätet ! D är verkligen kanonskor, har haft min i 2,5 år nu o ridit 3-10 hästar om dan i dom 5-7 dar i veckan, o d syns knappt att dom är använda, d har bleknat något i färg men d är d ända synliga! Kanon kvalitet, kostar visserligen lite mer en ett par "alldagliga" skor men d är defenitivt värt d, man får igen varenda krona Jag vårdar mina ömt o kan säga att d är d bästa skorna jag någonsin köpt till min kännsliga tår Aldrig skav lr klämsår o bra stöd! O snygga modeller!
Nu låter jag som en sektledare som försöker värva medlemmar, mohaha :smirk: men d är ingen överdrift om hur bra d är!! Helt klart bäst!
Mvh,
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.