Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skodde min häst första gången när han var tre, inför treårstestet. sen gick han utan under sommaren, och på hösten fick han skor igen, sedan dess har han inte varit oskodd mer..
Jag skodde min ena häst första gången på hösten som 4-åring. Den andra på våren som 5-åring, men det berodde bara på att jag skulle vara med på en distans med honom.
Jag skor min 4 åring. Annars skulle fötterna trasas sönder plus att hon har tunna sulor så går hon utan skor får hon ont. Jag är den första som skott henne och det gjorde jag i juli första gången
jag skodde min som tvååring då hon var så öm att hon såg halt ut på alla fyra. har sedan varit skodd runt om sedan dess.
(frånsett betet i somras då hon var barfota... och blev rejält öm ) har enl vet tunna sulor.
Då har jag alldeles nyss skott min 2,5-åring för första gången, men hoppas att hon klarar sig med att bara vara skodd under vintern för resten av livet, typ.
Kläder & Bli fin
Jag har ett par högklackade skor som har en potentiell köpare, som ber om innermåtten. Lägger jag en tumstock från tå till häl så den...
Hästmänniskan Haft 2-3 hästar inackorderade tidigare. Ridhästar.
Kan summera det hela med att det är skönt med bara en.
Nu har vi ju eget ställe, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.