Skor till begravning

Elo

Trådstartare
Nästa vecka ska jag på begravning. Kläder är inga problem, har en svart knälång klänning och en passande kavaj.

Men.

Har brutit fotleden, är av med gipset men foten är fortfarande svullen och jag kan inte använda skor med klack pga brottet heller.

Jag kan typ forcera foten ner i jogginskor (svarta), kan jag använda dem eller bör jag åka ut och köpa nytt? och i så fall vad?

Nästa vecka ska jag på begravning. Kläder är inga problem, har en svart knälång klänning och en passande kavaj.

Men.

Har brutit fotleden, är av med gipset men foten är fortfarande svullen och jag kan inte använda skor med klack pga brottet heller.

Jag kan typ forcera foten ner i jogginskor (svarta), kan jag använda dem eller bör jag åka ut och köpa nytt? och i så fall vad?

Ta det som fungerar, har man gjort illa sig så har man.

Hade kanske funkat, men jag har supersmå fötter, och måste köpa sandaler på barnavdelningen. Svårt att hitta svarta 'elegantare' sandaler där (mest är det rosa med glitter :wtf:)
Kolla på skopunktens hemsida. Jag kikade väldigt snabbt på barn men jag tyckte det fanns en hel del fina sandaletter och sandaler som även jag hade kunnat tänka mig :).

Men.

Jag var på en begravning där begravningsförrättaren hade vita gympagojor till svarta kostymen.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: orkide
·
Kropp & Själ I november så ramlade jag med en stege, trampade snett och fick tre frakturer i fotleden. Slapp operera utan gipsades ett tag och fick...
Svar
4
· Visningar
794
Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
12 485
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
794
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?