Jag sov första natten i tältet utan större problem. Lite hårt är det ju trots dubbla liggunderlag. Jag vaknade vid 7 av att solen stekte på tältet. Kvällen innan var det ganska mycket broms ute så jag var inte helt säker på om jag kunde yoga. I tältet fanns det inte plats för det. Det gick utmärkt. Bromsen hade inte vaknat än och det var fantastiskt skönt. Sedan packade jag ihop och åkte till en sjö och badade. Efter badet åkte jag till ett närbeläget fik som var inrett i turkost och rosa, med en helt egen stil. Det var som en kombo av Villa Villerkulla och 50-talet eller något sådant.
Sen åkte jag vidare mot Uppsala men fastnade i trakten kring Länna. Där hängde jag resten av dagen, och på kvällen blev det ytterligare ett dopp i en sjö. Det är nog rekord. Jag är en äkta badkruka och kommer sällan ner i en sjö ens en gång om året. När det blir 2 gånger måste det betyda att det är sommar.
Nu har jag hittat en ny tältplats och den ligger i slutet av en traktorväg som slutar på en åker. Det är en hyfsad bit till närmaste hus.
Det är dags att sova nu innan batteriet tar slut i fånen.
Sen åkte jag vidare mot Uppsala men fastnade i trakten kring Länna. Där hängde jag resten av dagen, och på kvällen blev det ytterligare ett dopp i en sjö. Det är nog rekord. Jag är en äkta badkruka och kommer sällan ner i en sjö ens en gång om året. När det blir 2 gånger måste det betyda att det är sommar.
Nu har jag hittat en ny tältplats och den ligger i slutet av en traktorväg som slutar på en åker. Det är en hyfsad bit till närmaste hus.
Det är dags att sova nu innan batteriet tar slut i fånen.