Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir ju lätt så, i en överjävlig period så blir allt extra påtagligt på en födelsedag. Hoppas det vänder för dig snart :heart

När folk som man trodde var ens vänner hugger en i ryggen men fortfarande försöker smila in sig så blir man otroligt ledsen

Sånt där är drygt. Kanske är det därför jag själv har svårt för att skaffa vänner för hur vet man i förväg vilka som är bra?

Ibland kan även jag tänka tanken att jag nog ska dunsta från jordens yta, åtminstone så att jag inte syns eller hörs samt slipper en massa folk, men det är inte riktigt en bra strategi egentligen. Det löser ju inget.

Har varit sak på sak de senaste veckorna och idag på min födelsedag bröt jag ihop.
Har aldrig känt mig mer misslyckad och ensam än nu.
Ska ta bort mitt fb tror jag och lägga ner allt socialt
Det knäcker mig bara mer och mer
Varmt grattis på födelsedagen! <3
Den dagen sociala medier blir mer av en belastning än att det ger någit tycker jag man ska ta en paus. Hoppas att det vänder för dig och att det här bara var en tillfällig dipp. Kram

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattbilder #10