Status
Stängd för vidare inlägg.
Fantastiskt vilken skitdag. Började mitt föredrag med att få påpekande om att det var fel på skriften och slutade med detsamma. I mitten tittade ordförande konstigt på mig och teaterviskade. Kan säga att jag bara slutade där jag var och lät bli att göra mer. Gick bara ut, iväg. Undra vem som bestämt att jag ska vara syndabock? Naturligtvis kommer jag bli det som de förväntar sig. Orkar inte stå emot och när kroppspråken signalerar, så rinner kraften ur mig. Jag undrar bara varför, varför? Men en sak ska ni veta att nedtryckt har jag blivit förr och det kommer ALDRIG mer ske. Det måste ju finnas platser där vuxna beter sig som vuxna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om det flyger en svart drake över himlen från solen och försvinner bakom ett moln betyder det då att man måste prata om drakar om man...
2
Svar
29
· Visningar
3 181
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 799
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 093
Senast: Skorpion76
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar