simba_112
Trådstartare
Sökte men hittade ingen tråd, kan vara för att jag bara har mobilen tillgänglig just nu.
Hur som helst behöver jag lite tips.
Vår husky löper för andra gången i sitt lov och har nu blitt rejält skendräktig. Hon vill helst bara ligga i sovrummet hela dagarna, adopterar leksaker och nu upptäckte jag att hon till och med har mjölk i tuttarna!
Sovrumsdörren stänger vi nu dagtid och adopterade leksaker har vi plockat bort. Men vad mer kan vi göra?
Minska maten går inte då hon inte äter särskilt mycket ändå.
Har två tikar sedan tidigare varav den ena har kunnat visa skendräktighet men då bara genom att bli enormt seg.
Nu när jag såg att lillskruttan dessutom har mjölk blev jag rätt ställd.
Vad i all sin dar gör man egentligen då?
Kastrering är möjligt i framtiden om det blir lika vid nästa löp men jag vill veta om det finns något man kan göra NU.
Tack på förhand
Hur som helst behöver jag lite tips.
Vår husky löper för andra gången i sitt lov och har nu blitt rejält skendräktig. Hon vill helst bara ligga i sovrummet hela dagarna, adopterar leksaker och nu upptäckte jag att hon till och med har mjölk i tuttarna!
Sovrumsdörren stänger vi nu dagtid och adopterade leksaker har vi plockat bort. Men vad mer kan vi göra?
Minska maten går inte då hon inte äter särskilt mycket ändå.
Har två tikar sedan tidigare varav den ena har kunnat visa skendräktighet men då bara genom att bli enormt seg.
Nu när jag såg att lillskruttan dessutom har mjölk blev jag rätt ställd.
Vad i all sin dar gör man egentligen då?
Kastrering är möjligt i framtiden om det blir lika vid nästa löp men jag vill veta om det finns något man kan göra NU.
Tack på förhand