Skada och skydd

Hippocampus

Trådstartare
Den där yttre fotknölen, har fått en smäll där, kan inte flexa foten och jag mår lite illa av smärtan, vad finns det för bra stöd för foten?En linda ger inte så mycket, har någon erfarenhet av något större ”skydd”? Ex fotledsskydd osv. Vad ska jag leta efter?

Den där yttre fotknölen, har fått en smäll där, kan inte flexa foten och jag mår lite illa av smärtan, vad finns det för bra stöd för foten?En linda ger inte så mycket, har någon erfarenhet av något större ”skydd”? Ex fotledsskydd osv. Vad ska jag leta efter?
Testa helt enkelt "fotledsskydd"?
Jag googlade och fick ett helt gäng träffar. Tror att du kan ta dig tlll ett apotek eller en hälsokostaffär och få hjälp?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 809
Senast: lindaf
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 947
Senast: iNHALE
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar