Ponnyn lyckades igår (söndag) kliva loss snösulan ur skon på ena sidan så jag fick klippa av den. Skon satt perfekt även efter så jag förstår inte hur han har lyckats! Men men det är bara att inse fakta! Nu har ju skon såklart börjat lossna eftersom det blev ett mellanrum mellan skon & hoven där sulan suttit & han har ju gått på foten.
Problemet är att vi ska till Ultuna på onsdag & håller tummarna att min underbara hovslagare har tillräckligt med tid att ta sig ut & fixa till foten. Men om inte; måste han ha en perfekt sittande sko tror ni? Han har då inget fel på benen utan det sitter nog i höften eller ryggraden i så fall, om det inte är magen, nerver eller något annat. Vi ska då in på "medicinavdelningen" eller nått sånt.
Så vad tror ni? Om hovslagaren inte kan komma, vad ska jag göra????!!!!
Problemet är att vi ska till Ultuna på onsdag & håller tummarna att min underbara hovslagare har tillräckligt med tid att ta sig ut & fixa till foten. Men om inte; måste han ha en perfekt sittande sko tror ni? Han har då inget fel på benen utan det sitter nog i höften eller ryggraden i så fall, om det inte är magen, nerver eller något annat. Vi ska då in på "medicinavdelningen" eller nått sånt.
Så vad tror ni? Om hovslagaren inte kan komma, vad ska jag göra????!!!!