Gry
Trådstartare
I kurvor och på volten viks min höft in i höger varv. Min Högra skinka sitter ner mer och min vänstra lättar samtidigt som höften viks in. Nu överdriver jag min beskrivning och förstorar mkt, men i princip... Jag försöker motverka detta genom att trampa ner med höger skänkel i stigbygeln men upplever då en spänning i kroppen.
Jag får liksom inte fatt i var det felar ngnstans. Är det ngn sitsintresserad människa som kan ge råd om vad jag ska vara uppmärksam på i kroppen och var det felar/ bakomliggande orsak. Det känns som att det är hästen som puttar mig, om ni förstår?
Tränar mkt för tränare, två olika, och ska på kurs m sitstränarn om två veckor men det är långt dit.
Jag får liksom inte fatt i var det felar ngnstans. Är det ngn sitsintresserad människa som kan ge råd om vad jag ska vara uppmärksam på i kroppen och var det felar/ bakomliggande orsak. Det känns som att det är hästen som puttar mig, om ni förstår?
Tränar mkt för tränare, två olika, och ska på kurs m sitstränarn om två veckor men det är långt dit.