Sista träffen med psykologen

Idag var sista gången jag träffade psykologen som jag gått hos i flera år nu. Jag undrar hur jag kommer att klara mig. I stället kommer jag att gå till en annan psykolog, men då i uttalat syfte att jobba med min fobi. Jag känner mig tveksam till om den psykologen kommer att kunna hjälpa mig. Och lyckas inte det så kan jag nog inte få mer hjälp. Det känns rätt jobbigt faktiskt. Och jag skulle nog behöva en kontakt att gå till och prata.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
850
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: ginnies
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 110
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar