Sista dagen med mina gojor

TCJ

Trådstartare
imorgon åker dem till fodervärden.
Linus sitter här hos mig å sneglar på mej, plockar med lite saker å visslar till ibland.

Raring då :(

Har det ju ganska jobbigt nu och jag är så rädd att försumma dem.

Jag vill att de ska ha bästa omvårdnad, så därför flyttar jag dem till några som har tiden och framförallt ORKEN

:bow: till dig för det beslutet! :) Så skönt med folk som tar ansvar för sina djur! :bow: Hoppas det löser sig för dig och att du kommer må bättre snart!

Tack! :)

Jag är SÅÅÅ glad att just den familjen fick dem.
Fick kort ikväll från när de är ute i utomhusvoljären och snackar med sina nya vänner (5st andra gojor)

Åh jag är så lycklig för deras skull! Äntligen fick dem en stoooor flock!!!! :love:

Låter som de kommit till ett paradis! Vår goja sitter ute på dagarna i voljär, och inne i bur på nätterna.

Vad kul att de skickar kort! Det är skönt att ha ett bekymmer mindre att tänka på!

:bump:

Ja, då sov jag gott på natten ! :)

vargdotter
nu är det bara jag kvar å också få ett bra foderhem :D

Liknande trådar

Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
672
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Jag har insett att varulvens dagar är räknade även om jag inte vet när räkenskapens dag är inne. Jag har hoppats på att kunna ta med...
Svar
19
· Visningar
2 053
Senast: Milene
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama