Signaturfråga

Lupin

Trådstartare
Kan man inte ha signatur längre? Hittar i alla fall inget på min kontrollpanel och jag hade ju tänkt lägga in en signatur. :)

Sv: Signaturfråga

Jag saknar signatur!
Var en liten del av personen!
Och äntligen hade jag hittat en toppen signatur och skulle slänga in det här på buke. Men nehe hur mycket jag än letar så kan jag inte se var man fixar det.
Hade dock ett minne av att man kunde ha det för några år sen, så så väldigt många år sen kan det inte vara typ max 4 år kanske. :p

Snälla Gunnar kan inte vi vanliga mänskliga få ha signatur?

Jag saknar signatur!
Var en liten del av personen!
Och äntligen hade jag hittat en toppen signatur och skulle slänga in det här på buke. Men nehe hur mycket jag än letar så kan jag inte se var man fixar det.
Hade dock ett minne av att man kunde ha det för några år sen, så så väldigt många år sen kan det inte vara typ max 4 år kanske. :p

Snälla Gunnar kan inte vi vanliga mänskliga få ha signatur?

Vi moderatorer tog tillsammans med Gunnar "enfaldigt beslut" att slopa signatur för "vanliga dödliga", eftersom vi moderatorer hade "häcken full" att jaga alla tusentals användare som trots upprepade tillsägelser, avstängningar och andra bestraffningar, envisades med att ha länkar till bloggar, andra communities och vad det nu var länkar till, som signatur, i stället för något annat roligt.

Tyvärr

Mvh

IngelaH

Jag skulle inte säga att detta har varit huvudanledningen.

Det är jobbigt och onödigt att läsa samma text i samtliga inlägg från en användare. Om det nu är så viktigt att få med detta kan användaren själv lägga in texten för hand i varje inägg de skriver.

...och så hoppas vi att det får förbli. :idea:
Tjatigare fenomen än signaturer hos vanliga användare på forum finns inte. :devil:
håller helt med!
ser ingen vits med en signatur för oss vanliga dödliga, det finns ju de användare som alltid avslutar sina inlägg på samma vis, och vill man prompt ha en signatur får man väl göra på det viset isåfall.

Jag förväxlar inte, nej (Jag har extra akademiska program i svenska, vid Örebro Universitet... :angel:). Jag är bara busigt ironisk som jag brukar vara :p. Men det är det aldrig nån som förstår, utan alla tror att jag är enfaldig... :crazy:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
798
Senast: Alexandra_W
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur