Signalhundar

Sv: Signalhundar

Jo, SoS och FNA har jag hittat. Tänkte om det fanns mer. Mycket är Skåne-förlagt o bor lite längre upp så tänkre om...

fna o sos är de som utbildar servic,signal,diabetes o ep hundar i sverige..söker du på hearingdogs eller dogs for the deaf så får du upp mer info

CCI har utbildat många-och bra.

Läste nu på ordentligt och det går få närmare hjälp via FNA. Söka fond för att täcka kostnaderna - blir en del att göra. Kollar övriga också så bör vi komma en bit framåt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: MML
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
559
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka