Shultz ägare till Calibra II

Sv: Shultz ägare till Calibra II

hehe kul att betala schults advokatkostnader... hur länge har det här pågått, minst ett år va?

Undra hur många timmar advokaterna lagt ner och med en timpenning på 3-400kr minst :rofl: *svettigt*

ÄNTLIGEN!!!!Heja Lotta,systrarna Norman GRATTIS

hehe kul att betala schults advokatkostnader... hur länge har det här pågått, minst ett år va?

Undra hur många timmar advokaterna lagt ner och med en timpenning på 3-400kr minst :rofl: *svettigt*

Mycket mer! En ganska "vanlig" etablerad advokat tar 800-1000 kr/h och jag antar att det inte är vilka advokater som helst de har använt... Mycket pengar...:crazy:

Mycket mer! En ganska "vanlig" etablerad advokat tar 800-1000 kr/h och jag antar att det inte är vilka advokater som helst de har använt... Mycket pengar...:crazy:

det nämndes ju i artikeln att de rörde sig om över 1 miljon kronor.

Det är väl ganska mycket pengar? och såna advokater kostar en del pengar.

Edit: summan kom för övrigt dit vid uppdateringen efter mitt inlägg så det är ju inte så konstigt?

Senast ändrad:

*kl*

Jag är inte nöjd med utgången på det hela, svårt att avgöra nånting när det inte finns bevis.

Jag tycker det hela är en gräslig historia! Tänk att inte ha kvitton och klara papper på sådana summor! Helt otroligt! Och vad slarvigt och nonchalant!

De stora vinnarna här är väl advokaterna!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) OS-hästen Calibra II har varit en följetong i tingsrätt och hovrätt sedan 2007. Men i Uppsala tingsrätt enades affärsmannen...
Svar
0
· Visningar
1 237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) - Calibra II är så svårt skadad att karriären troligen är över, sa OS-hästen Calibra II:s ägare Michael Schultz under...
Svar
0
· Visningar
1 450
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Högsta domstolen anser inte att finns något skäl att ta upp tvisten om hopphästen Calibra II. Därmed kvarstår hovrättens dom...
Svar
0
· Visningar
923
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Tingsrätten i Uppsala fastslog för drygt ett år sedan att Michael Schultz äger Calibra II. Hästens ryttare Lotta Schultz mår...
Svar
0
· Visningar
1 029
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama