showkläder

Jag har köpt mina för en billig peng på ebay men kolla så de skickar till Sverige. Lycka till

Sv: Re: showkläder

Kaktus_nr_9 skrev:
har vart inne på deras sida men inte hittat några showkläder?

Har de slutat med showkläder? Förut fanns det en del showkläder på deras hemsida.

Men nu fanns det ju inget alls. Vad trist. Det var så smidigt att åka till butiken tidigare när man ville kika på kläder.

De var på Grevagården på QH-SM och då reade hon ut alla showkläder, troligtvis ska hon sluta. Jag fick mig en jättesnygg knall lila slinky för 295 kr !!!

Har ni missat det senaste.... Tumbleweed är en internetbutik numera. Hon kommer på intet sätt att sluta utan bara stänga lokalen. Det är bara att önska henne lycka till.

Monke

Ett förtydligande av mig, jag menade att hon kanske ska sluta sälja show kläder. Jag hittade inga i hennes nya internet butik.

OOoops jag kanske kom ifrån tråden där, min vana trogen.
Jag vet inget om huruvida hon skall sälja showkläder eller ej, bara att affären numera bara finns som internetshop.

För övrigt så kan man faktiskt hitta showkläder i nästan vilken klädesbutik som helst. Jag har en kompis som hittade sin Halter/Showmanship kavaj i Ullared. Den fixades till med lite pärlor och dekorationsband från närmaste sybehörsaffär.

Panduro har ochså mycket dekorationsmaterial, det är bara fantasin som sätter gränsen.

Jag använder vanliga kavajer som tävlingskläder, nu har jag även insett att dom inte kommer att användas i vardagslag så nu skall dom dekoreras....

Monke

Och nu vet jag vem du är, Monke.. i allafall nästan. Läste om dig i Stallmagasinet så nästa gång känner jag garanterat igen dig och kommer jag till Harvest så kommer jag fram och säger hej.
Och här skulle jag väl ha startat en ny tråd eller något
C

Sv: showkläder

Oj, äntligen lyckades jag logga in mig. Jag "är" Tumbleweed dvs Eva Linder. När det nu diskuterades tumbleweeds ev nedläggning så kände jag att jag måste göra ett inlägg. Vi kommer att satsa på en komplett internetbutik med showkläder också. Butiken i Upplands-Väsby kommer att stänga någon gång under senhösten eller i början på nästa år men vi kommer att öppna en ny butik dit vi flyttar. Mer information kommer. Vi har inga planer på att sluta tvärtom, vi kommer att utöka. Ang. showkläder så beslöt vi att inte köpa in några detta år utan vi kommer istället att satsa mer på detta nästa år. Ha det gott!

Har redan lyckats hitta din nya internetbutik och blivit medlem =)) Jättefin butik och ni har ju bra grejor, det var ju ni som tog hem Zorros specialträns (sidepull med bett).

Såå du kopplar ihop mig med henne :angel:

Jag kommer att vara på Harvest och som jag sagt tidigare, kom gärna och hälsa så att man får att ansikte på dig. :)
Och jag älskar att diskutera framför allt Reining, men de flesta westernfrågor engagerar mig. :d
Du känner igen mig på den stora kroppshyddan och den stora käften. :crazy:

Monke ;)

Hoppar in här för att höra hur man gör när man handlar på E-bay. Det fanns ju jättefina grejor där till ett ganska bra pris.

Ja, jag vill också veta hur man göra för att handla på Ebay :confused: , har hittat flera fina grejer till bra pris som jag skulle vilja ha.... :banana:

Hej på er alla, jag ser att ni efterlyser tävlingskläder.
Jag vet var man hittar dem, vi är två som syr på beställning precis som ryttaren själv vill ha det.
Det kanske skulle vara något?

Hej du

Jo, jag har sett vad ni kan göra och jag hör av mig, så fort börsen har fyllt på sig efter tävlingssäsongen.

Monke

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har tillgång till mängder av jättefina vinterpäron., vet dock inte vad sorten heter. Men vad gör man med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Nebraska
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 478
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
718
Senast: Görel
·
Hemmet Jag behöver talkpulver. "Rent" dvs utan oljor, parfymer eller annat gojs. Vilken typ av butiker kan tänkas ha sådant? :confused...
Svar
5
· Visningar
437
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama