hanny

Trådstartare
Hej!
Min häst fick första shockwavebehandligen i onsdags. Idag är benet lite mer svullet och varmt runt det behandlade området. Inte mer halt än innan.. Blir det så efter behandlingen? Tänker att man ju vill få igång en process i benet, så det borde vara naturlig reaktion? 🤔

Hej!
Min häst fick första shockwavebehandligen i onsdags. Idag är benet lite mer svullet och varmt runt det behandlade området. Inte mer halt än innan.. Blir det så efter behandlingen? Tänker att man ju vill få igång en process i benet, så det borde vara naturlig reaktion? 🤔
Vad jag kommer ihåg så blev det INTE så när min behandlades med shockwave. Känns ju konstigt också att reaktionen i så fall skulle komma flera dagar efter behandlingen?

Jag fick shockwave i min egen armbåge i onsdags. Och det värsta har lagt sig nu, jag är dock ingen häst, men det känns ju inte riktigt rätt med svullnad nu.

Tack för era svar. Blir så nervös, är lite sista chansen att få henne bra så jag är väldigt nojig... Får ringa veterinären på måndag

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
714
Senast: ptr
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Fazeem
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna