hanny

Trådstartare
Hej!
Min häst fick första shockwavebehandligen i onsdags. Idag är benet lite mer svullet och varmt runt det behandlade området. Inte mer halt än innan.. Blir det så efter behandlingen? Tänker att man ju vill få igång en process i benet, så det borde vara naturlig reaktion? 🤔

Hej!
Min häst fick första shockwavebehandligen i onsdags. Idag är benet lite mer svullet och varmt runt det behandlade området. Inte mer halt än innan.. Blir det så efter behandlingen? Tänker att man ju vill få igång en process i benet, så det borde vara naturlig reaktion? 🤔
Vad jag kommer ihåg så blev det INTE så när min behandlades med shockwave. Känns ju konstigt också att reaktionen i så fall skulle komma flera dagar efter behandlingen?

Jag fick shockwave i min egen armbåge i onsdags. Och det värsta har lagt sig nu, jag är dock ingen häst, men det känns ju inte riktigt rätt med svullnad nu.

Tack för era svar. Blir så nervös, är lite sista chansen att få henne bra så jag är väldigt nojig... Får ringa veterinären på måndag

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 313
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur