Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag kommer ihåg så blev det INTE så när min behandlades med shockwave. Känns ju konstigt också att reaktionen i så fall skulle komma flera dagar efter behandlingen?Hej!
Min häst fick första shockwavebehandligen i onsdags. Idag är benet lite mer svullet och varmt runt det behandlade området. Inte mer halt än innan.. Blir det så efter behandlingen? Tänker att man ju vill få igång en process i benet, så det borde vara naturlig reaktion?
Ja, gör det så får du säkrare svar. Är det en senskada din häst har?Tack för era svar. Blir så nervös, är lite sista chansen att få henne bra så jag är väldigt nojig... Får ringa veterinären på måndag
Ja, gör det så får du säkrare svar. Är det en senskada din häst har?
Har veterinärerna inte lyckats se vilket ben hon varit skadad på...? Låter helt galet.Ja, en gammal som de missat under lång tid. Hon lurade veterinärerna under lång tid vilket ben som gjorde ont. De ska försöka få det att börja läka igen..
Islandshäst som blandar lite gångarter och fått överbelastning på andra ställen av den primära skadan..Har veterinärerna inte lyckats se vilket ben hon varit skadad på...? Låter helt galet.