Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

det är otroligt vilka sjuka människor det finns :(
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Usch, sådana människor borde kastreras eller avlivas! :mad:
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

alla människor som skadar djur bör få omedelbart djurförbud och straffas..
OAVSETT hur djuret skadats..

Sverige behöver bättre lagar om djurmisshandel..
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Hoppas verkligen att förbud mot djursex kommer inom snar framtid. Vi lever ju ändå på tvåtusentalet.
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Instämmer!!!

Det är obegripligt att tidelag inte är förbjudet i lagen! Jag fick ett mail en gång.. om h*n kunde få komma och 'leka' med min hingst i boxen!:crazy:

Bia
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Instämmer!!!

Det är obegripligt att tidelag inte är förbjudet i lagen! Jag fick ett mail en gång.. om h*n kunde få komma och 'leka' med min hingst i boxen!:crazy:

Bia

Men usch vad hemskt! Var det alltså någon som ville komma o förgripa sig på din häst?!!
Det är ju så sjukt att jag knappt kan fatta det!:confused:
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Ja, visst är det hemskt!!:crazy:

Vad personen ville göra med hingsten vet jag ej.. o vill inte veta heller, men att få mailet med frågan.. gjorde mig mkt chockad!!!:eek:

Bia
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Ja, visst är det hemskt!!:crazy:

Vad personen ville göra med hingsten vet jag ej.. o vill inte veta heller, men att få mailet med frågan.. gjorde mig mkt chockad!!!:eek:

Bia

fyfaan...hoppas du har odentligt lås till stallet:S vilka VIDRIGA människor det finns:(
 
Sv: Sex och sexhandel med djur måste stoppas

Usch jag mår illa när jag läser om sånt här. Att folk kan komma på tanken på något dylikt eller att någon kan tända på detta är helt oförståeligt för mig. Man måste ju ha något fel i huvudet. Att det sen görs porrfilmer med djur är ju lika sjukt det. Borde ju vara straffbart att köpa eller göras... Göra dom kanske e straffbart, men allt skit verkar ju kunna komma fram ändå nu förtiden!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 295
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag läste en bra och fängslande text på FB om hur det är att leva med ADHD (skriven av ”Andreas Busen Selin” den 16 juni, för den som...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp