Ser jag för stor ut?

Megapixel

Trådstartare
Hej, jag är då en 16 åring med stora komplex över mig själv och kan därför inte se en film från när jag rider utan att tycka att jag är för stor och tjock.. Är jag det? Min ponny är ca 137 cm i mkh och jag är ca 164 cm & ca 52 kg. Visa bifogad fil 31546
 
31547
 
Hej, jag är då en 16 åring med stora komplex över mig själv och kan därför inte se en film från när jag rider utan att tycka att jag är för stor och tjock.. Är jag det? Min ponny är ca 137 cm i mkh och jag är ca 164 cm & ca 52 kg. Visa bifogad fil 31546
Jag tror att det är ganska vanligt att uppleva det som svårt att titta på och höra sig själv på film. Man får titta på filmen många gånger och försöka fokusera på det positiva :)
 
Du är ABSOLUT INTE, verkligen inte alls ens pyttelite, tjock iallafall! De tankarna tycker jag du ska gräva ner låångt ner under marken där de hör hemma!

Lite lång kanske du börjar bli rent estetiskt, inte FÖR lång men beroende på hur du rider och så kan du börja märka av lite balansproblem om du växer mer. Men med det sagt finns det många långa som rider ponnyer som man är "för lång" för, men det fungerar jättebra ändå. Det handlar så mycket om balans, ridteknik och inriktning såklart.

Men som det ser ut nu är ni ett jättefint ekipage tycker jag, söt ponny!
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 664
Hundavel & Ras Hur stor blev er tik? Hur många valpar blev det? Vi har en labradortik som är i dygn 47 idag, jag känner fosterrörelser när man håller...
Svar
10
· Visningar
1 764
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: slant98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp