Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om senskydd till bakbenen i strl full är för långa så går det alldeles utmärkt att använda senskydd avsedda för frambenen även på bakbenen. Det gör jag på en av hästarna jag rider som är väldigt kort i skenorna!
Framskydden funkar alldeles utmärkt att använda även bak, ska man vara riktigt riktigt petig så blir de aningens korta, jag skulle önska att de gick ett par cm högre upp, men är alternativet ett par "riktiga" baksenskydd som är för långa så funkar de bra!!
Är det typ såndanna som finns på http://www.ridsportshopen.com/ Kolla på benskydd-bandage och sen klicka på All Round Fetlock Boots. Dessa är ganska små i storleken.
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Gravid - 1år Jag är några år till, men är i alla fall i bättre fysisk form nu än jag var som 20-nånting. Det kanske är till min fördel i alla fall :D...
Hundavel & Ras Min pudel är definitivt inte passande till avel i alla fall, vilket de också sa rakt ut på BPH:et när hon var ung, när hon fick bryta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.