Magiana
Trådstartare
Halva semestern har gått och jag har mest suttit hemma och häckat. Jag skulle behöva hitta på något. En tältningsresa har varit en idé men jag verkar ju inte komma iväg då jag inte kan komma på något ställe inte alltför långt bort som jag är sugen på att åka till. Jag fegar väl en del p.g.a. mina tidigare problem med panikångest för jag har inte vant mig vid att jag kan och så tycker jag tältning är ganska drygt egentligen (men kan funka som övernattning i brist på annat).
Idag funderade jag på hoppa på en långtur ridning med övernattning men är inte så sugen på kostnaden. En annan tanke har varit att gå en seglarkurs. Egentligen är jag inte en båtmänniska men kan kanske bli. Men 2500 för en tvådagarskurs är också utanför budget.
Så jag frågar den allvetande buke om lite fler idéer. Det bör vara något med naturanknytning, inte kosta mer än kanske max en tusenlapp och finnas någonstans i norra Stockholms län.
Idag funderade jag på hoppa på en långtur ridning med övernattning men är inte så sugen på kostnaden. En annan tanke har varit att gå en seglarkurs. Egentligen är jag inte en båtmänniska men kan kanske bli. Men 2500 för en tvådagarskurs är också utanför budget.
Så jag frågar den allvetande buke om lite fler idéer. Det bör vara något med naturanknytning, inte kosta mer än kanske max en tusenlapp och finnas någonstans i norra Stockholms län.