JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Segersta har täten på lag-SM
Moderator
Hästnyheter
Nu står det klart var och när de 16 omgångarna i Folksam Ponny Cup/SM inverkansridning arrangeras. Söndag 11 maj inleds serien hos...
Hästnyheter
Det var dressyrbonanza hos Täby Ryttarsällskap i helgen när Folksam lag-SM för ponny avgjordes. Efter två dagars tävland var det...
Hästnyheter
I helgen väntar lag-SM i dressyr, ett mästerskap som lockar ett stort antal ekipage till Grevagården utanför Skövde. Hela 29 lag är...
Hästnyheter
Lag-SM i fälttävlan rids denna helg hos Hermanstorp Kör & Ridklubb, med en lång rad starter inte minst i ponnyklasserna. Inför de...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Nyss lagt om foten och fy så den ser ut!
Vad som verkligen stör mig är att jag skulle lägga om den var sjätte dag, får absolut inte...
Mia_R
2 minuter sedan
Dejtingtråden del 38
Relationer Härlig tråd! Är själv livrädd och för fjantig för att starta ett konto någonstans 😁
Men kul och läsa, och om någon har några roliga...
SwedEmB
12 minuter sedan
Svar: 1 234
Visningar: 131 932
Allmänt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt För Nicke gick den upp från 530 till 607 per månad :crazy: (160 000 i vård, 1500 fast självrisk och 15% rörlig)
kma
14 minuter sedan
Svar: 1 088
Visningar: 56 820
Katt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras En hund i mindre storlek med snabbhet och arbetsvilja som en bc? Skulle teoretiskt ha fördelar om de hamnar i mindre storleksklass men...
Bulldoozer
22 minuter sedan
Svar: 1 835
Visningar: 177 609
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Matten försöker bli pepp på å köra lerbad och kravla runt över o under och igenom saker i helgen 🤣🤣 Nisse tänker mest på annat just nu...
ii-ssa
26 minuter sedan
Svar: 1 124
Visningar: 65 771
Hund
Ridskoleryttare
Träning Det kanske vi också har men jag har inte hittat dem än 😁 korta steg ja men inte sega, vi har ju några små storhästar ❤️
Michellan95
26 minuter sedan
Svar: 949
Visningar: 100 354
Träning
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Då är dagens PnR avklarad, blev 68% i Intermediere 1 🤩 han var jätteduktig, lite småmissar men inget stort. Sedan kan såklart allt bli...
Mirtai
33 minuter sedan
Svar: 1 160
Visningar: 91 149
Grenar
Färgtråd III
Avel Ber om ursäkt på förhand att jag inte kan de korrekta termerna/sätt att uttrycka mig men lite hjälp på traven åtminstone och reserverar...
Murray
Idag kl 16:30
Svar: 653
Visningar: 76 654
Avel