K

Korpen_

Vilka ska dit och vad ska ni göra där? vilka har tävlat där, har bilder därifrån och nån kanske känner igen sig.

Sv: segersjö

jo skulle kunna göra det, kan länka till min gallerisida är på bukefalos, har någr4a där, så kan ni se.

Flaket är på Johan Lundin och Business x, stenmuren är en engelsman minns inte vem, Grinden är på mig själv, Segersjö är på Anne Persson och Epi och vattenhindret kan jag inte få upp en stor bild på.

konstigt att du inte får upp står bild. Johan Lundin visste jag och grinden, engelsmannen heter typ john någonting om jag inte minns fel, men jag tror att jag ska ha fler om jag nu inte raderat dem.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Medaljerna vid Folksam SM i fälttävlan för seniorer individuellt och i lag ska fördelas vid Segersjö Fälttävlan på herrgården utanför...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
105
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 011
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka