Schockemöhle

Långnos

Trådstartare
Alla bukefalister, har ni någon erfarenhet av detta märke???? Diggar alla schabraken där, men hur är passform och kvalitet? Även lädergrejorna, hur bra är dessa:confused:

Sv: Schockemöhle

Äger ett dressyrschabrak. Är jätte nöjd med det. Mkt bra passform och tål att tvättas.

jag har ett allround schabrak av det märket, tycker det är jättesnyggt, och har bra passform och kvalité.

16761642.jpg

Sök på reitsport Schockemhöhle.

Jag har mycket lädersaker därifrån, bra kvalitet.

Har ett sånt schabrak och det är det bästa jag har. Superbra passform och har inte blvit slitet trotts att jag andvänt och tvättat det mkt.

jag har inga lädersaker själv. men jag har kännt på grejerna och det verkar va bra kvalité. riktigt mjukt och fint! inte alls spec. dyrt heller.
har beställt ett fleecetäcke därifrån som jag väntar på!

ja och kanske på fin tvätt också för att vara på säkra sidan gjorde det med ett av dem andra och det höll sig fint

Vilken tur för har beställt nya läderskydden som kommit in samt ett schabrak:d:D

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Hästmänniskan Något märke som är lite större i storlekarna med bra passform? Gärna max pris runt 1000 lappen.
Svar
8
· Visningar
731
Senast: WBanna
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka