Är inte Eskadron rätt små? Eller har jag bara fått för mig det?![]()
Inte mina i alla fall. Tycker de är rejält tilltagna, dressyr mer än hopp dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte Eskadron rätt små? Eller har jag bara fått för mig det?![]()
Ja det blir samma för mig!Oh, vilken bra tråd! Har undrat exakt samma då PS-schabraken ligger så perfekt på hästen men vill också kunna variera mig. Le Mieux blir nog nästa köp då.![]()
Det dtämmer säkert för vissa, men i mitt fall är det helt uppenbart att olika schabrak ligger olika bra. Vissa rör sig inte en mm och andra blir sladdriga och glider bak.Jag hade bara Mias och Equiline till min, klippte alltid bort kardborren , låg stilla under alla sadlar jag provade. Har provat Eskadron, Equestrian Stockholm, Cavalleria Toscana, Hermes, Kentucky, Alequi, Kingsland... Alla har legat stilla med olika sadlar på olika hästar. Så passar sadeln spelar det nog ingen större roll vilket schabrak du har![]()
Samma här.Det dtämmer säkert för vissa, men i mitt fall är det helt uppenbart att olika schabrak ligger olika bra. Vissa rör sig inte en mm och andra blir sladdriga och glider bak.
Jo det tycker jag också.Är inte Eskadron rätt små? Eller har jag bara fått för mig det?![]()
Jag tycker att Eskadron är gigantiska. Särskilt till min sadel med korta kåpor. Kunde heller aldrig ha Eskadrons dressyrschabrak i full på ponnierna för de såg ut som täckenÄr inte Eskadron rätt små? Eller har jag bara fått för mig det?![]()
Samma på min grova d-ponny som ändå hade 17" sadel. Jag lyckades hitta cob Eskadron-schabrak om jag beställde från Tyskland. De var perfekta till honom!Jag tycker att Eskadron är gigantiska. Särskilt till min sadel med korta kåpor. Kunde heller aldrig ha Eskadrons dressyrschabrak i full på ponnierna för de såg ut som täcken. Ska sälja det enda Eskadron jag har just för att det är så stort. Ursnyggt och med underbar kvalité är det dock.
Okej, jag blandar säkert ihop med något annat märke då...Jag tycker att Eskadron är gigantiska. Särskilt till min sadel med korta kåpor. Kunde heller aldrig ha Eskadrons dressyrschabrak i full på ponnierna för de såg ut som täcken. Ska sälja det enda Eskadron jag har just för att det är så stort. Ursnyggt och med underbar kvalité är det dock.