Scandinavium

H

hotrodder

Såg på programmet att Westrn fanns med som showinslag. Någon som vet vad som ska hända?

Malin

Nej ingen aning!!
Men vad kul att det är med igen,
det var väldigt tråkigt ifjol när det inte var med... :mad:
Hoppas på att det inte bara är reining(vilket ligger nära till hands att tro nu när det är med i FEI), de har ju haft med Charlie&gänget nåt år för att visa roping, vilket funkade bra tyckte jag.
Om man får önska så borde den ultimata showen vara cutting el working cowhorse, men det kanske är för krångligt för dem att ordna, men hoppas kan man ju!!
:cool:

Det var tydligen Fiffi Blomqvist med hingsten som skulle stå för show inslagen...
Vet ej vad hon tänkt att göra eller gjort!!

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 220
Senast: super
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 447
Senast: Nepenthe
·
Fritid Ska bo på ett lägenhetshotell i Arninge och sitta på riksarkivet i Arninge några dagar i augusti. Lägenhetshotellet ligger 500 meter...
Svar
13
· Visningar
671
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
354
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama