lisahjelmgren
Trådstartare
Hur ligger det till egentligen med Sandro Hit och hans temperament? Är lite förälskad i Sandakan och funderar på att betäcka mitt dressyrsto med honom till våren, men man har ju hört att han är lite "svår" och undrar på vilket sätt? Vill få fram en häst för de högre klasserna så en kolugn häst är inget krav men vill inte ha en självmordskandidat...
Undrar också över Donnerhallblodet, Sandakan har ju honom i andra led. Har själv ridit ett flertal Donnerhallavkommor och de har alla varit coola i huvudet samt mkt ridbara. Har nu hört från ett par håll att han kan ge både bra och dåligt psyke, någon som vet?
Mitt sto är efter Krevad-Herkules-Jovial och det kan spöka mellan öronen emellanåt, vill därför höra mig för om Sandakan innan jag bestämmer mig.
Tacksam för info.!!!
Undrar också över Donnerhallblodet, Sandakan har ju honom i andra led. Har själv ridit ett flertal Donnerhallavkommor och de har alla varit coola i huvudet samt mkt ridbara. Har nu hört från ett par håll att han kan ge både bra och dåligt psyke, någon som vet?
Mitt sto är efter Krevad-Herkules-Jovial och det kan spöka mellan öronen emellanåt, vill därför höra mig för om Sandakan innan jag bestämmer mig.
Tacksam för info.!!!