sälja häst till USA

valvis

Trådstartare
Är det någon som har såld häst utomlands.
Reifur skall till USA om han klara vet besikningen. Någon som vet en bra transportfirma som kör till Hamburg (Tyskland)???
Vi vill att han få det bra under resan.
Vad skall man tänka på???

Sv: sälja häst till USA

De som håller på med travare har nog mer kunskap om internationella transporter (bara en gissning), så testa att lägga tråden på trav eller avels forumet.
Reifur kommer att få en rejäl resa :) Kommer han från Island från början är han ju en riktig globe-trotter :D
Min vännina sålde en häst till Mallorca för några år sedan...
Islandshästarna inte världen hihi

//Charli

De som håller på med travare har nog mer kunskap om internationella transporter (bara en gissning), så testa att lägga tråden på trav eller avels forumet.
Reifur kommer att få en rejäl resa :) Kommer han från Island från början är han ju en riktig globe-trotter :D
Min vännina sålde en häst till Mallorca för några år sedan...
Islandshästarna inte världen hihi

//Charli

Han är född i sverige på Gäverstad. Tack för tippset.

hej det är väl en seriös köpare? Fick ju förfrågan från en i Kanada, som skulle skicka en check visades sig vara sk nigeriabrev

Är det någon som har såld häst utomlands.
Reifur skall till USA om han klara vet besikningen. Någon som vet en bra transportfirma som kör till Hamburg (Tyskland)???
Vi vill att han få det bra under resan.
Vad skall man tänka på???

ANDERS JONSSONS HÄSTTRANSPORTER, HAN KÖRDE MIN FRÅN TYSKLAND. MYCKET PROFFSIG, EFFEKTIV OCH ENKEL KILLE. MYCKET REN OCH FIN LASTBIL, DUKTIGA TRANSPORTÖRER. RING HONOM!

ANDERS JONSSONS HÄSTTRANSPORTER, HAN KÖRDE MIN FRÅN TYSKLAND. MYCKET PROFFSIG, EFFEKTIV OCH ENKEL KILLE. MYCKET REN OCH FIN LASTBIL, DUKTIGA TRANSPORTÖRER. RING HONOM!

Tack, det är fler som rekomenderad honom, så ska ringa efter helgen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: Oh_really
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
723
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 478

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka