Stereo
Trådstartare
Min älskade moster har precis gått bort och förutom att jag ärvt en katt har jag och min kusin (dotter till en andra moster) även ansvar för att sälja mosters bostadsrätt. Allting rör på sig hyfsat snabbt här och en mäklare kommer ut för att kika på lägenheten idag, men mäklaren meddelade att ett dödsbo måste vara registrerat i tre månader innan vi får sälja.
What? Hur betalar man avgift och räntor under dessa tre månader? Moster var fattigpensionär, alla tillgångar är i lägenheten. Är det jag och kusinen som ska stå för detta eller kan man göra någon deal med banken eller... hur fungerar sådant här? Hur har ni andra gjort?
Lyckas inte googla, tappade mina google-fu SKILLZ när jag blev utbränd (och nu ledsen).
What? Hur betalar man avgift och räntor under dessa tre månader? Moster var fattigpensionär, alla tillgångar är i lägenheten. Är det jag och kusinen som ska stå för detta eller kan man göra någon deal med banken eller... hur fungerar sådant här? Hur har ni andra gjort?
Lyckas inte googla, tappade mina google-fu SKILLZ när jag blev utbränd (och nu ledsen).